Produktbild
Neville A. (Hrsg.) Stanton

Human Factors In Consumer Products

Ebook (PDF Format)

The text aims to provides a comprehensive and informative view of how human factors are applied successfully to the design and evaluation of consumer products. It illustrates by way of case studies how consumer products are designed and evaluated, emphasizing the use of methods and techniques with supportive evidence of their efficiency.

CHF 88.35

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4822-7288-8
  • EAN: 9781482272888
  • Produktnummer: 32479598
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1997
  • Seitenangabe: 287 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 50'986 KB

35 weitere Werke von Neville A. (Hrsg.) Stanton:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.