The Sage Handbook of Media Studies
The SAGE Handbook of Media Studies provides a state-of-the-art overview of media research and examines the theories, practices, and future of media studies. The Editors have brought together a variety of U.S. and international contributors to provide a universal viewpoint of the increasingly diverse and globalized media studies field.The Handbook offers a comprehensive review of today's burgeoning field of media studies within five interconnected areas: humanistic and social scientific approaches; global and comparative perspectives; the relation of media to economy and power; media users; and elements in the media mosaic ranging from popular…
Mehr
CHF 249.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: McQuail, Denis, MA, PhD, DipPSA, (Hrsg.) / Schlesinger, Philip (Hrsg.) / Wartella, Ellen A. (Ann) (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-7619-2169-1
- EAN: 9780761921691
- Produktnummer: 1572974
- Verlag: SAGE Publications Inc
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2004
- Seitenangabe: 640 S.
- Masse: H25.9 cm x B17.8 cm x D3.8 cm 1'260 g
- Gewicht: 1260
- Sonstiges: Professional & Vocational
3 weitere Werke von John D. H. (Hrsg.) Downing:
Bewertungen
Anmelden