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John D. H. (Hrsg.) Downing

The Sage Handbook of Media Studies

Buch

The SAGE Handbook of Media Studies provides a state-of-the-art overview of media research and examines the theories, practices, and future of media studies. The Editors have brought together a variety of U.S. and international contributors to provide a universal viewpoint of the increasingly diverse and globalized media studies field.The Handbook offers a comprehensive review of today's burgeoning field of media studies within five interconnected areas: humanistic and social scientific approaches; global and comparative perspectives; the relation of media to economy and power; media users; and elements in the media mosaic ranging from popular… Mehr

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Produktdetails


Weitere Autoren: McQuail, Denis, MA, PhD, DipPSA, (Hrsg.) / Schlesinger, Philip (Hrsg.) / Wartella, Ellen A. (Ann) (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7619-2169-1
  • EAN: 9780761921691
  • Produktnummer: 1572974
  • Verlag: SAGE Publications Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2004
  • Seitenangabe: 640 S.
  • Masse: H25.9 cm x B17.8 cm x D3.8 cm 1'260 g
  • Gewicht: 1260
  • Sonstiges: Professional & Vocational

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