Produktbild
Kent R. Middleton

The Law of Public Communication

Buch

The Law of Public Communication, 2007 UpdateKent R. Middleton, University of Georgia William E. Lee, University of Georgia Focusing on the implications of the law for practitioners, this annually updated text examines legal issues affecting journalism, political and commercial speech, and electronic media. The 2007 Update of this top-selling media law text includes the most current information explaining the law as it applies to the daily work of writers, broadcasters, advertisers, cable operators, Internet service providers, public relations practitioners, photographers, and other public communicators. By presenting statutes and cases in a… Mehr

CHF 194.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Lee, William E.
  • ISBN: 978-0-205-48468-3
  • EAN: 9780205484683
  • Produktnummer: 2525382
  • Verlag: Crc Pr Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 614 S.
  • Masse: H23.3 cm x B17.9 cm x D2.3 cm 862 g
  • Auflage: 7. A.
  • Gewicht: 862

1 weiteres Werk von Kent R. Middleton:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.