Produktbild
Raj Sethuraman

The Competition Between National Brands and Store Brands

Models, Insights, Implications and Future Research Directions

Buch

The Competition between National Brands and Store Brands provides a comprehensive review of the literature on economic models of national brand - store brand competition and addresses three relevant questions: 1. What types of economic models have been used to analyze the competition between national brands and store brands? 2. What insights and implications have they generated? 3. What are some useful directions for future research by modelers of national brand - store brand competition? This monograph is an extension of earlier reviews on this topic with some important dif… Mehr

CHF 119.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Raju, Jagmohan
  • ISBN: 978-1-60198-712-9
  • EAN: 9781601987129
  • Produktnummer: 15464728
  • Verlag: Now Publishers Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 126 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D0.7 cm 204 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 204

4 weitere Werke von Raj Sethuraman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.