Produktbild
Nir Vulkan

The Economics of e-Commerce

A Strategic Guide to Understanding and Designing the Online Marketplace

Buch

Only business models based on sound economic propositions will survive. This book provides professionals, investors, and MBA students the tools they need to evaluate the wide range of actual and potential e-commerce businesses at the microeconomic level. It demonstrates how these tools can be used to assess a variety of existing applications.

CHF 125.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-691-08906-5
  • EAN: 9780691089065
  • Produktnummer: 1663177
  • Verlag: Princeton University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2003
  • Seitenangabe: 240 S.
  • Masse: H16.4 cm x B24.0 cm x D2.4 cm 516 g
  • Abbildungen: 9 line illus.
  • Gewicht: 516
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

Über den Autor


Nir Vulkan is University Lecturer in Management at the Saïd Business School and a Fellow of Worcester College, University of Oxford.

4 weitere Werke von Nir Vulkan:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.