Produktbild
Mark (Hrsg.) Tadajewski

The Routledge Companion to Critical Marketing

Ebook (EPUB Format)

The Routledge Companion to Critical Marketing brings together the latest research in Critical Marketing Studies in one authoritative and convenient volume. The world's leading scholars and rising stars collaborate here to provide a survey of this lively subdiscipline. In doing so they demonstrate how a critical approach yields an enriched understanding of marketing theory and practice, its role in society, and its relationship with consumers themselves.It is the first attempt to capture the state of Critical Marketing research in many years. As such, this seminal work is unmissable for scholars and students of marketing and consumer research… Mehr

CHF 63.20

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Higgins, Matthew (Hrsg.) / Denegri-Knott, Janice (Hrsg.) / Varman, Rohit (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-24728-9
  • EAN: 9781317247289
  • Produktnummer: 30232859
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 528 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 2'224 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 2 schwarz-weiße Abbildungen, 1 schwarz-weiße Fotos, 1 schwarz-weiße Zeichnungen, 8 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Mark Tadajewski is Honorary Visiting Professor of Marketing at the University of York, UK.Matthew Higgins is a Senior Lecturer in Marketing and Consumption at the University of Leicester, UK.Janice Denegri-Knott is Principal Academic of Interactive Marketing at Bournemouth University, UK.Rohit Varman is Professor of Marketing at the Indian Institute of Management, India.

21 weitere Werke von Mark (Hrsg.) Tadajewski:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.