Produktbild
Mohammad H. (Hrsg.) Tamdgidi

Student Scholarships of Learning

Buch

This Fall 2005/Spring 2006 (IV, 1&2) double-issue of Human Architecture: Journal of the Sociology of Self-Knowledge demonstrates the extent to which liberatory practices in scholarly journal peer reviewing can provide new channels for communicating and sharing subaltern on- and off-campus voices in formal academic publications as important scholarships of learning. Editor's Note: Peer Reviewing the Peer Review Process, Rules of the Game: Finding My Place in a Racialized World, In Digestion: Processing Self in a Cycle of Consumption, From Laundry to Social Justice to Counseling: Redefining Work as Synonymous to Life, Accepting Myself: Nego… Mehr

CHF 103.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-888024-22-7
  • EAN: 9781888024227
  • Produktnummer: 19399294
  • Verlag: Ahead Publishing House (imprint: Okcir Press)
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 280 S.
  • Masse: H25.4 cm x B17.8 cm x D1.5 cm 532 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 532

55 weitere Werke von Mohammad H. (Hrsg.) Tamdgidi:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.