Produktbild
Arch G. (Hrsg.) Woodside

Tourism Management: Analysis, Behaviour and Strategy

Buch

Planning and implementing successful tourism programs require in depth predictions of tourist behavior. However, the actions of tourists are not always based upon conscious thinking and decision-making and therefore more realistic and practical management strategies are needed. Tourism Management provides an in-depth coverage of sense making, planning, implementing, evaluating and administering tourism marketing and management programs. Recent advances in tourism theory and research on causal history and ecological systems are used to discuss how leisure and tourism occurs. This book offers useful descriptions, tools and examples of tourism m… Mehr

CHF 233.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Martin, Drew (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-84593-323-4
  • EAN: 9781845933234
  • Produktnummer: 29087153
  • Verlag: Cab Intl
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 528 S.
  • Masse: H24.6 cm x B17.3 cm x D3.0 cm 1'338 g
  • Gewicht: 1338

46 weitere Werke von Arch G. (Hrsg.) Woodside:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.