Produktbild
Roger Gomm

Key Concepts in Social Research Methods

Buch

An in-depth glossary, this accessible book successfully introduces students to the key concepts and terms used in social research. Terms are organised alphabetically and fully cross-referenced for use of ease. Suggestions for further reading help to consolidate knowledge and aids understanding.

CHF 46.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-230-21499-6
  • EAN: 9780230214996
  • Produktnummer: 21706342
  • Verlag: Macmillan Education UK
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 440 S.
  • Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D2.3 cm 550 g
  • Auflage: 2009
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 550

Über den Autor


ROGER GOMM has over 40 years of teaching and research experience. He was previously lecturer in Health and Social Welfare at the Open University, and has conducted research of various kinds in the fields of health, social work and education. He is the author of Social Research Methodology (Palgrave Macmillan, 2008).

23 weitere Werke von Roger Gomm:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.