Produktbild
Jean-Jacques Laffont

Theory of Incentives

The Principal-Agent Model

Ebook (PDF Format)

Economics has much to do with incentives--not least, incentives to work hard, to produce quality products, to study, to invest, and to save. Although Adam Smith amply confirmed this more than two hundred years ago in his analysis of sharecropping contracts, only in recent decades has a theory begun to emerge to place the topic at the heart of economic thinking. In this book, Jean-Jacques Laffont and David Martimort present the most thorough yet accessible introduction to incentives theory to date. Central to this theory is a simple question as pivotal to modern-day management as it is to economics research: What makes people act in a particul… Mehr

CHF 54.80

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4008-2945-3
  • EAN: 9781400829453
  • Produktnummer: 17512191
  • Verlag: Princeton University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 440 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'653 KB

Über den Autor


Jean-Jacques Laffont & David Martimort

15 weitere Werke von Jean-Jacques Laffont:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.