Produktbild
Esther (Hrsg.) David

Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets

AMEC 2011, Taipei, Taiwan, May 2, 2011, and TADA 2011, Barcelona, Spain, July 17, 2011, Revised Selected Papers

Ebook (PDF Format)

This volume contains ten thoroughly refereed and revised papers detailing recent advances in research on designing trading agents and mechanisms for agent-mediated e-commerce. They were originally presented at the 13th International Workshop on Agent-Mediated Electronic Commerce (AMEC 2011), collocated with AAMAS 2011 in Taipei, Taiwan, or at the 2011 Workshop on Trading Agent Design and Analysis (TADA 2011), collocated with IJCAI 2011 in Barcelona, Spain.The papers presented at these two workshops illustrate both the depth and broad range of research topics in this field. They range from providing solutions to open theoretical problems in on… Mehr

CHF 54.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Robu, Valentin (Hrsg.) / Shehory, Onn (Hrsg.) / Stein, Sebastian (Hrsg.) / Symeonidis, Andreas (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-642-34889-1
  • EAN: 9783642348891
  • Produktnummer: 33389783
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 129 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 3'798 KB
  • Auflage: 2013
  • Abbildungen: 36 schwarz-weiße Abbildungen, Bibliographie
  • Reihenbandnummer: 119

10 weitere Werke von Esther (Hrsg.) David:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.