Produktbild
Anthony Woodiwiss

The Visual in Social Theory

Buch

The distinction between understanding sight as a natural faculty - vision - and understanding it as an historical and social construct - visuality - has had significant impact in the visual arts. Not so in social theory where, notwithstanding the efforts of the classical theorists, the practical scientific necessity of privileging visuality over vision has been lost.

CHF 47.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8264-7877-1
  • EAN: 9780826478771
  • Produktnummer: 1527005
  • Verlag: Continuum 3Pl
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 222 S.
  • Masse: H21.4 cm x B13.7 cm x D1.9 cm 288 g
  • Gewicht: 288

Über den Autor


Anthony Woodiwiss is Professor of Sociology at City University and the author of Social Theory after Postmodernism and Postmodernity USA.

15 weitere Werke von Anthony Woodiwiss:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.