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Vincenzo (Hrsg.) Esposito Vinzi

Handbook of Partial Least Squares

Concepts, Methods and Applications in Marketing and Related Fields

Buch

The Handbook of Partial Least Squares (PLS) and Marketing: Concepts, Methods and Applications is the second volume in the series of the Handbooks of Computational Statistics. This Handbook represents a comprehensive overview of PLS methods with specific reference to their use in Marketing and with a discussion of the directions of current research and perspectives. The Handbook covers the broad area of PLS Methods from Regression to Structural Equation Modeling, from methods to applications, from software to interpretation of results. The Handbook features papers on the use and the analysis of latent variables and indicators by means of the P… Mehr

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Produktdetails


Weitere Autoren: Chin, Wynne W. (Hrsg.) / Henseler, Jörg (Hrsg.) / Wang, Huiwen (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-540-32825-4
  • EAN: 9783540328254
  • Produktnummer: 2548227
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 850 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D4.9 cm 1'367 g
  • Gewicht: 1367

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