Handbook of Partial Least Squares
Concepts, Methods and Applications in Marketing and Related Fields
The Handbook of Partial Least Squares (PLS) and Marketing: Concepts, Methods and Applications is the second volume in the series of the Handbooks of Computational Statistics. This Handbook represents a comprehensive overview of PLS methods with specific reference to their use in Marketing and with a discussion of the directions of current research and perspectives. The Handbook covers the broad area of PLS Methods from Regression to Structural Equation Modeling, from methods to applications, from software to interpretation of results. The Handbook features papers on the use and the analysis of latent variables and indicators by means of the P…
Mehr
CHF 436.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V301:
Libri-Titel folgt in ca. 2 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Chin, Wynne W. (Hrsg.) / Henseler, Jörg (Hrsg.) / Wang, Huiwen (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-540-32825-4
- EAN: 9783540328254
- Produktnummer: 2548227
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 850 S.
- Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D4.9 cm 1'367 g
- Gewicht: 1367
10 weitere Werke von Vincenzo (Hrsg.) Esposito Vinzi:
Bewertungen
Anmelden