Produktbild
Richard Gillespie

Manufacturing Knowledge

A History of the Hawthorne Experiments

Buch

What motivates workers to work harder? What can management do to create a contented and productive workforce? Discussion of these questions would be incomplete without reference to the Hawthorne experiments, one of the most famous pieces of research ever conducted in the social and behavioural sciences. Drawing on the original records of the experiments and the personal papers of the researchers, Richard Gillespie has reconstructed the intellectual and political dynamics of the experiments as they evolved from the tentative experimentation to seemingly authoritative publications. Manufacturing Knowledge raises fundamental questions about the… Mehr

CHF 62.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Galambos, Louis (Hrsg.) / Gallmam, Robert (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-521-45643-2
  • EAN: 9780521456432
  • Produktnummer: 9206507
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2003
  • Seitenangabe: 296 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.7 cm 458 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 458

44 weitere Werke von Richard Gillespie:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.