Produktbild
Don Wright

Bank Marketing for the 90's

New Ideas from 55 of the Best Marketers in Banking

Buch

Having spent 38 years in banking, including 21 as a CEO, the author believes that marketing is the foundation of the banking business and the key to its survival. Profound changes have occurred in the use and influence of marketing in the banking industry. Contains the best marketing ideas for financial institutions in the 1990's, developed by some of the top and most respected marketers in banking.

CHF 369.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Wright
  • ISBN: 978-0-471-52264-5
  • EAN: 9780471522645
  • Produktnummer: 1599402
  • Verlag: John Wiley & Sons, Inc.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1991
  • Seitenangabe: 244 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D1.9 cm 533 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 533

73 weitere Werke von Don Wright:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.