Produktbild
Julie F. (Hrsg.) Codell

The Political Economy of Art: Making the Nation of Culture

Buch

Political economy is defined in this volume as collective state or corporate support for art and architecture in the public sphere intended to be accessible to the widest possible public, raising questions about the relationship of the state to cultural production and consumption. This collection of essays explores the political economy of art from the perspective of the artist or from analysis of arts production and consumption, emphasizing the art side of the relationship between art and state. The volume explores art as public good, a central issue in political econom

CHF 112.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-61147-382-7
  • EAN: 9781611473827
  • Produktnummer: 20061751
  • Verlag: Fairleigh Dickinson Univ Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 229 S.
  • Masse: H29.4 cm x B22.6 cm x D2.0 cm 907 g
  • Gewicht: 907

8 weitere Werke von Julie F. (Hrsg.) Codell:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.