Produktbild
Barry J. (Hrsg.) Zimmerman

Self-Regulated Learning and Academic Achievement

Theoretical Perspectives

Ebook (PDF Format)

This volume brings together internationally known researchers representing different theoretical perspectives on students' self-regulation of learning. Diverse theories on how students become self-regulated learners are compared in terms of their conceptual origins, scientific form, research productivity, and pedagogical effectiveness. This is the only comprehensive comparison of diverse classical theories of self-regulated learning in print. The first edition of this text, published in 1989, presented descriptions of such differing perspectives as operant, phenomenological, social learning, volitional, Vygotskian, and constructivist theorie… Mehr

CHF 54.80

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Schunk, Dale H. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-135-65914-1
  • EAN: 9781135659141
  • Produktnummer: 13994541
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Plattform: PDF
  • Auflage: 2. Auflage

12 weitere Werke von Barry J. (Hrsg.) Zimmerman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.