Produktbild
Gregory Murphy

The Big Book of Concepts

Buch

Concepts embody our knowledge of the kinds of things there are in the world. Tying our past experiences to our present interactions with the environment, they enable us to recognize and understand new objects and events. Concepts are also relevant to understanding domains such as social situations, personality types, and even artistic styles. Yet like other phenomenologically simple cognitive processes such as walking or understanding speech, concept formation and use are maddeningly complex.Research since the 1970s and the decline of the classical view of concepts have greatly illuminated the psychology of concepts. But persistent theoretica… Mehr

CHF 50.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-262-63299-7
  • EAN: 9780262632997
  • Produktnummer: 1556719
  • Verlag: Random House N.Y.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2004
  • Seitenangabe: 568 S.

Über den Autor


Gregory L. Murphy is Professor of Psychology at New York University.

2 weitere Werke von Gregory Murphy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.