Produktbild
Scott (Hrsg.) Mccabe

The Routledge Handbook of Tourism Marketing

Ebook (EPUB Format)

Tourism has often been described as being about 'selling dreams', tourist experiences being conceptualized as purely a marketing confection, a socially constructed need. However, the reality is that travel for leisure, business, meetings, sports or visiting loved ones has grown to be a very real sector of the global economy, requiring sophisticated business and marketing practices.The Routledge Handbook of Tourism Marketing explores and critically evaluates the current debates and controversies inherent to the theoretical, methodological and practical processes of marketing within this complex and multi-sector industry. It brings together lea… Mehr

CHF 57.40

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-317-93619-0
  • EAN: 9781317936190
  • Produktnummer: 16965757
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 600 S.
  • Plattform: EPUB
  • Abbildungen: 42 schwarz-weiße Abbildungen, 42 schwarz-weiße Zeichnungen, 31 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Scott Mccabe is Associate Professor of Tourism Management/Marketing at Nottingham University Business School. His research focuses on theorizations of tourist experience, social tourism, and marketing communications and branding. He writes on qualitative methods, particularly socio-linguistics.

13 weitere Werke von Scott (Hrsg.) Mccabe:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.