Produktbild
Dagmar (Hrsg.) Lund-Durlacher

Corporate Sustainability and Responsibility in Tourism

A Transformative Concept

Ebook (PDF Format)

This book offers essential insights into how the world's second largest industry, tourism, is responding to challenges involved in expanding the corporate social responsibility (CSR) concept to corporate sustainability and responsibility, referred to as CSR 2.0. It analyzes the typical setup of tourism with various types of commercial agents: corporations, small and medium sized enterprises, public-private partnerships, social enterprises and local cooperatives. In addition, the book examines a broad range of voluntary initiatives, the effectiveness of these efforts, and how contextual and wider policy features shape these relationships. The… Mehr

CHF 141.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Dinica, Valentina (Hrsg.) / Reiser, Dirk (Hrsg.) / Fifka, Matthias S. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-030-15624-4
  • EAN: 9783030156244
  • Produktnummer: 31335621
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 382 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 7'151 KB
  • Auflage: 1st ed. 2019
  • Abbildungen: Bibliographie

Über den Autor


116819184

4 weitere Werke von Dagmar (Hrsg.) Lund-Durlacher:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.