Learning across Contexts in the Knowledge Society
Developments within the knowledge society, especially those resulting from technological innovation, have intensified an interest in the relationship between different contexts and multiple sites of learning across what is often termed as formal, non-formal and informal learning environments. The aim of this book is to trace learning and experience across multiple sites and contexts as a means to generate new knowledge about the borders and edges of different practices and the boundary crossings these entail in the learning lives of young people in times of dynamic societal, environmental, economic, and technological change. The empirical res…
Mehr
CHF 41.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Kumpulainen, Kristiina (Hrsg.) / Mäkitalo, Åsa (Hrsg.) / Schrøder, Kim Christian (Hrsg.) / Pruulmann-Vengerfeldt, Pille (Hrsg.) / Jóhannsdóttir, Thuridur (Hrsg.)
- ISBN: 978-94-6300-414-5
- EAN: 9789463004145
- Produktnummer: 19653689
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 225 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 7'047 KB
- Auflage: 1st ed. 2016
- Abbildungen: Bibliographie
11 weitere Werke von Ola (Hrsg.) Erstad:
Bewertungen
Anmelden