Produktbild
Lois Schneider Farese

Glencoe Marketing Essentials

Buch

Marketing Essentials is the top selling book in marketing education because it's clear, it's comprehensive, and it gives teachers the support materials they need. This popular text has been revised to include chapters on the most current topics in marketing, including e-marketing, marketing ethics, and international and cross-cultural marketing. Your students will get a step-by-step introduction to creating marketing plans, and DECA prep activities that help students feel more confident using the skills they've learned.

CHF 148.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Kimbrell, Grady / Woloszyk, Carl A.
  • ISBN: 978-0-07-861257-2
  • EAN: 9780078612572
  • Produktnummer: 2401907
  • Verlag: Glencoe Secondary
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 853 S.
  • Masse: H28.4 cm x B21.9 cm x D3.6 cm 2'055 g
  • Auflage: 4. A.
  • Gewicht: 2055

3 weitere Werke von Lois Schneider Farese:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.