Produktbild
Christopher Lovelock

Services Marketing: Global Edition

Buch

For undergraduate courses in Service Marketing This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States. The fundamentals of services marketing presented in a strategic marketing framework. Organized around a strategic marketing framework Services Marketing provides instructors with maximum flexibility in teaching while guiding students into the consumer and competitive environments in services marketing. The marketing framework has been restructured for this edition to reflect what is happenin… Mehr

CHF 90.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Wirtz, Jochen
  • ISBN: 978-0-273-75606-4
  • EAN: 9780273756064
  • Produktnummer: 12477683
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 648 S.
  • Masse: H27.7 cm x B21.6 cm x D2.3 cm 1'387 g
  • Auflage: 7. A.
  • Gewicht: 1387

9 weitere Werke von Christopher Lovelock:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.