Produktbild
Joseph P. (Hrsg.) Forgas

Affect in Social Thinking and Behavior

Ebook (PDF Format)

The role of affect in how people think and behave in social situations has been a source of fascination to laymen and philosophers since time immemorial. Surprisingly, most of what we know about the role of feelings in social thinking and behavior has been discovered only during the last two decades. Affect in Social Thinking and Behavior reviews and integrates the most recent research and theories on this exciting topic, and features original contributions reviewing key areas of affect research from leading researchers active in the area.The book covers fundamental issues, such as the nature and relationship between affect and cognition, as… Mehr

CHF 59.95

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-135-84516-2
  • EAN: 9781135845162
  • Produktnummer: 14494188
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 360 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 8'133 KB

70 weitere Werke von Joseph P. (Hrsg.) Forgas:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.