Doing Business Electronically
A Global Perspective of Electronic Commerce
This volume presents a global perspective on the major areas of electronic commerce, including (but not limited to) those related to the World Wide Web. It does not focus on technical issues, but instead examines the commercial, social and cultural aspects of electronic commerce, including buyer-seller relationships, consumer decision making, information strategy, EDI, electronic banking, information systems for electronic banking, and channel integration.
CHF 105.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Sudweeks, Fay (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-540-76159-4
- EAN: 9783540761594
- Produktnummer: 3056483
- Verlag: Springer London
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1999
- Seitenangabe: 236 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.2 cm 365 g
- Auflage: 1st ed. 1998, 2nd printing 1999
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 365
3 weitere Werke von Celia T. (Hrsg.) Romm:
Bewertungen
Anmelden