Produktbild
Celia T. (Hrsg.) Romm

Doing Business Electronically

A Global Perspective of Electronic Commerce

Buch

This volume presents a global perspective on the major areas of electronic commerce, including (but not limited to) those related to the World Wide Web. It does not focus on technical issues, but instead examines the commercial, social and cultural aspects of electronic commerce, including buyer-seller relationships, consumer decision making, information strategy, EDI, electronic banking, information systems for electronic banking, and channel integration.

CHF 105.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Sudweeks, Fay (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-540-76159-4
  • EAN: 9783540761594
  • Produktnummer: 3056483
  • Verlag: Springer London
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1999
  • Seitenangabe: 236 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.2 cm 365 g
  • Auflage: 1st ed. 1998, 2nd printing 1999
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 365

3 weitere Werke von Celia T. (Hrsg.) Romm:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.