Produktbild
Michael Schmid

The Creation of the American mass market and consumer culture

Ebook (EPUB Format)

Essay from the year 2004 in the subject Communications - Journalism, Journalism Professions, grade: 1,0, Indiana University (School of Journalism), course: Journalism J650, 5 entries in the bibliography, language: English, abstract: Robert A. Gross begins his article Markets, Magazines, and More with reference to a quote from Ellen Gruber Garvey's book The Adman in the Parlor: Magazines and the Gendering of Consumer Culture which summarizes quite well the essential reason behind many developments that led to the creation of an American mass market. Why...do men make magazines? To sell ad. space in them. What's a magazine? So many pages of ad.… Mehr

CHF 1.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-638-59552-0
  • EAN: 9783638595520
  • Produktnummer: 13427534
  • Verlag: GRIN Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 6 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 106 KB
  • Auflage: 1. Auflage

83 weitere Werke von Michael Schmid:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.