Produktbild
Anna M. Young

Prophets, Gurus, and Pundits

Rhetorical Styles and Public Engagement

Buch

Proposes that the difficulty of bridging the gap between intellectuals and the public is not a failure of ideas; rather, it is an issue of rhetorical strategy. By laying a rhetorical foundation and presenting analytical case studies of contemporary public intellectuals”, Anna Young creates a training manual for intellectuals who seek to connect with a public audience and effect change writ large.

CHF 69.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8093-3294-6
  • EAN: 9780809332946
  • Produktnummer: 14910240
  • Verlag: Southern Illinois University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 208 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 272 g
  • Gewicht: 272
  • Sonstiges: General (US: Trade)

Über den Autor


Anna M. Young is an associate professor of communication at Pacific Lutheran University in Tacoma, Washington. She is the coeditor of a textbook, Professional Communication Skills, and has published essays in a variety of scholarly venues, including the Quarterly Journal of Speech.

4 weitere Werke von Anna M. Young:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.