Produktbild
Adamantios (Hrsg.) Diamantopoulos

Quantitative Marketing and Marketing Management

Marketing Models and Methods in Theory and Practice

Buch

Quantitative marketing has been gaining importance during the last decade. This is indicated by the growing number of model- and method-oriented studies published in leading journals as well as by the many successful applications of quantitative approaches in pricing, advertising, new product planning, and market segmentation decisions. In addition, market research has clearly benefitted from applying advanced quantitative models and methods in practice.Some 60 researchers - among them worldwide leading scholars - offer a broad overview of quantitative approaches in marketing. They not only highlight diverse mathematical and methodological pe… Mehr

CHF 136.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Fritz, Wolfgang (Hrsg.) / Hildebrandt, Lutz (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-8349-4657-7
  • EAN: 9783834946577
  • Produktnummer: 16609557
  • Verlag: Gabler Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 632 S.
  • Masse: H23.8 cm x B17.0 cm x D3.8 cm 1'013 g
  • Auflage: 2012
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 1013

Über den Autor


Professor DDr. Adamantios Diamantopoulos, Holder of the Chair of International Marketing, University of Vienna, Austria.Professor Dr. Wolfgang Fritz, Director of the Institute of Marketing, Technische Universität Braunschweig, Germany, and Honorary Professor, University of Vienna, Austria.Professor Dr. Lutz Hildebrandt, Director of the Institute of Marketing, Humboldt University of Berlin, Germany, and Honorary Professor, University of Vienna, Austria.

2 weitere Werke von Adamantios (Hrsg.) Diamantopoulos:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.