Produktbild
Maurie J (Hrsg.) Cohen

Social Change and the Coming of Post-consumer Society

Theoretical Advances and Policy Implications

Ebook (PDF Format)

Consumer society is an unquestionably complex social construct. However, after decades of unremitting dominance there are signs emerging that it is starting to falter, both as a coherent and durable system of social organization and as a strategy for societal advancement. Debates concerning how we can transition beyond present energy- and materials-intensive consumer society are beginning to gain greater salience.Social Change and the Coming of Post-Consumer Society aims to develop more complete appreciation of the relevant processes of social change and to identify effective interventions that could enable a transition to supersede consumer… Mehr

CHF 49.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Brown, Halina Szejnwald (Hrsg.) / Vergragt, Philip J (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-24621-3
  • EAN: 9781317246213
  • Produktnummer: 25388227
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 246 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'694 KB
  • Abbildungen: 24 schwarz-weiße Abbildungen, 13 schwarz-weiße Zeichnungen, 11 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Maurie J. Cohen is Professor of Sustainability Studies and Director of the Program in Science, Technology and Society in the Department of Humanities at the New Jersey Institute of Technology , USA.Halina Szejnwald Brown is Professor of Environmental Science and Policy at Clark University and a Fellow at the Tellus Institute, USA.Philip J. Vergragt is Professor Emeritus of Technology Assessment at Delft University, the Netherlands, and currently a Fellow at the Tellus Institute and a Research Fellow at Clark University, USA.

3 weitere Werke von Maurie J (Hrsg.) Cohen:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.