Theories of Mathematical Learning
Chemists, working with only mortars and pestles, could not get very far unless they had mathematical models to explain what was happening inside of their elements of experience -- an example of what could be termed mathematical learning. This volume contains the proceedings of Work Group 4: Theories of Mathematics, a subgroup of the Seventh International Congress on Mathematical Education held at Université Laval in Québec. Bringing together multiple perspectives on mathematical thinking, this volume presents elaborations on principles reflecting the progress made in the field over the past 20 years and represents starting points for underst…
Mehr
CHF 101.25
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Nesher, Pearla (Hrsg.) / Cobb, Paul (Hrsg.) / Sriraman, Bharath (Hrsg.) / Greer, Brian (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-136-48547-3
- EAN: 9781136485473
- Produktnummer: 14835454
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 544 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 37'686 KB
11 weitere Werke von Leslie P. (Hrsg.) Steffe:
Bewertungen
Anmelden