Produktbild
Jean-Francois (Hrsg.) Rouet

Hypertext and Cognition

Ebook (PDF Format)

The recent evolution of western societies has been characterized by an increasing emphasis on information and communication. As the amount of available information increases, however, the user -- worker, student, citizen -- faces a new problem: selecting and accessing relevant information. More than ever it is crucial to find efficient ways for users to interact with information systems in a way that prevents them from being overwhelmed or simply missing their targets. As a result, hypertext systems have been developed as a means of facilitating the interactions between readers and text. In hypertext, information is organized as a network in… Mehr

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Levonen, Jarmo J. (Hrsg.) / Dillon, Andrew (Hrsg.) / Spiro, Rand J. (Hrsg.) / Levonen, Jarmo J. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-136-49219-8
  • EAN: 9781136492198
  • Produktnummer: 14480584
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 192 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 18'879 KB

5 weitere Werke von Jean-Francois (Hrsg.) Rouet:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.