John E. Richardson
Marketing
Buch
This Thirtieth Edition of ANNUAL EDITIONS: MARKETING provides convenient, inexpensive access to current articles selected from the best of the public press. Organizational features include: an annotated listing of selected World Wide Web sites; an annotated table of contents; a topic guide; a general introduction; brief overviews for each section; a topical index; and an instructors resource guide with testing materials. USING ANNUAL EDITIONS IN THE CLASSROOM is offered as a practical guide for instructors. ANNUAL EDITIONS titles are supported by our student website, www.mhcls.com/online.
CHF 41.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-0-07-336946-4
- EAN: 9780073369464
- Produktnummer: 3059537
- Verlag: Dushkin Pub
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2007
- Seitenangabe: 203 S.
- Masse: H27.3 cm x B21.1 cm x D1.2 cm 526 g
- Auflage: 2008-2009
- Gewicht: 526
30 weitere Werke von John E. Richardson:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.