Produktbild
Christian Baumann

International Marketing plan for Volkswagen

Buch

Seminar paper from the year 2009 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,2, , language: English, abstract: In 2007 the Volkswagen group with its headquarters in Wolfsburg, Germany sold6,191,618 vehicles worldwide and 329,305 employees generated a sales revenue of108,897,000EUR with an operating profit of 6,151,000EUR which in turn resulted in a profitafter tax of 4,122,000EUR.1 The group is divided into two divisions, namely the automotiveone, accounting for 91% of total revenues plus the financial one, contributing 9% tothe total turnover. Within the automotive sect… Mehr

CHF 22.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-640-77505-7
  • EAN: 9783640775057
  • Produktnummer: 10685855
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 32 S.
  • Masse: H21.1 cm x B14.6 cm x D1.0 cm 80 g
  • Auflage: 1. Auflage
  • Gewicht: 80

100 weitere Werke von Christian Baumann:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.