Produktbild
Charles (Beitr.) Pitts

Fundamentals of Public Relations and Marketing Communications in Canada

Ebook (PDF Format)

Experts in public relations, marketing, and communications have created the most comprehensive textbook specifically for Canadian students and instructors. Logically organized to lead students from principles to their application-and generously supplemented with examples and case studies-the book features chapters on theory, history, law, ethics, research methods, planning, writing, marketing, advertising, media, and government relations, as well as digital, internal, and crisis communications. Chapters open with learning objectives and conclude with lists of key terms, review and discussion questions, activities, and recommended resources. F… Mehr

CHF 37.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Thurlow, Amy (Beitr.) / VanHouten, Ashleigh (Beitr.) / McVean, Sheridan (Beitr.) / Scholz, David (Beitr.) / Van Der Meer, Carolyne (Beitr.) / Wrate, Cynthia (Beitr.) / Babiuk, Colin (Beitr.) / Cooper, John E.C. (Beitr.) / Lymer, Leah-Ann (Hrsg.) / Fleming, Ange Frymire (Beitr.) / Campbell, Wendy (Beitr.) / Coates, Mike (Vorb.) / Carney, William Wray (Hrsg.) / Scott, Jeff (Beitr.) / LaVigne, Mark Hunter (Beitr.) / Lemon, Danielle (Beitr.) / Yue, Anthony R. (Beitr.) / D'Angelo, Marsha (Beitr.) / Sing, Charmane (Beitr.) / MacKenzie, Allison G. (Beitr.) / Braun, Sandra L. (Beitr.)
  • ISBN: 978-1-77212-062-2
  • EAN: 9781772120622
  • Produktnummer: 34611196
  • Verlag: Pica Pica Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 537 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 41'940 KB

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.