Produktbild
Elizabeth J. (Hrsg.) Wilson

Proceedings of the 1994 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference

Buch

This volume includes the full proceedings from the 1994 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Nashville, Tennessee. The research and presentations offered in this volume cover many aspects of marketing science including marketing strategy, consumer behavior, international marketing, marketing education, among others. Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congress… Mehr

CHF 197.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Black, William C. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-13161-0
  • EAN: 9783319131610
  • Produktnummer: 17466543
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 444 S.
  • Originaltitel: Developments in Marketing Science, Volume XVII
  • Masse: H28.5 cm x B21.5 cm x D3.2 cm 1'442 g
  • Abbildungen: Book; Bibliographie
  • Gewicht: 1442

8 weitere Werke von Elizabeth J. (Hrsg.) Wilson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.