Produktbild
Ying (Hrsg.) Zhu

TV China

Buch

If radio and film were the emblematic media of the Maoist era, television has established itself as the medium of the 'marketized' China and in the diaspora. Covering the People's Republic, Taiwan, and the Chinese diaspora, this work analyzes the Chinese television industry, its programming, the policies shaping it, and its audiences.

CHF 89.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Berry, Christopher (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-253-35257-6
  • EAN: 9780253352576
  • Produktnummer: 33456552
  • Verlag: Indiana University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D2.3 cm
  • Abbildungen: 8 b&w photos, 4 figures
  • Sonstiges: Further/Higher Education

22 weitere Werke von Ying (Hrsg.) Zhu:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.