Ying (Hrsg.) Zhu
TV China
Buch
If radio and film were the emblematic media of the Maoist era, television has established itself as the medium of the 'marketized' China and in the diaspora. Covering the People's Republic, Taiwan, and the Chinese diaspora, this work analyzes the Chinese television industry, its programming, the policies shaping it, and its audiences.
CHF 89.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Berry, Christopher (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-253-35257-6
- EAN: 9780253352576
- Produktnummer: 33456552
- Verlag: Indiana University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2009
- Seitenangabe: 272 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D2.3 cm
- Abbildungen: 8 b&w photos, 4 figures
- Sonstiges: Further/Higher Education
22 weitere Werke von Ying (Hrsg.) Zhu:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.