Produktbild
Lawrence A. (Hrsg.) Wenner

Media, Sports, and Society

Buch

Media, Sports and Society provides a foundation for research on the communication of sports. The volume is framed by a seminal article outlining the parameters of the communication of sports and pointing to major issues that need to be addressed in the relationship between sports and media. Contributors examine the theoretical, cultural and historical issues, the production of media sports programming, its content and its audience. Individual chapters include a discussion of the spectacle of media sports, a comparison of Super Bowl Football and World Cup Soccer, a consideration of the spectators' enjoyment of sports violence, the rhetoric of… Mehr

CHF 86.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8039-3244-9
  • EAN: 9780803932449
  • Produktnummer: 27764707
  • Verlag: Sage Pubn
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1989
  • Seitenangabe: 320 S.
  • Masse: H21.7 cm x B14.1 cm x D2.2 cm 454 g
  • Auflage: 2. A.
  • Gewicht: 454

8 weitere Werke von Lawrence A. (Hrsg.) Wenner:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.