Produktbild
Mohamed (Hrsg.) Ally

The Impact of MOOCs on Distance Education in Malaysia and Beyond

Ebook (PDF Format)

This book provides theoretical and empirical discussions around the impact of MOOCs and other pedagogical strategies for online learning in international contexts. Through discussions of inverse blended learning and other teaching and learning approaches, Part I navigates the pressing conceptual issues around global online education. By analyzing the Malaysia MOOC Initiative-the first governmental MOOC project in the world-Part II offers insight into the developmental strategies, learning design, and integrative approaches of these pioneering efforts. Edited by leading scholars in the field of globalized online learning, this volume offers a… Mehr

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Embi, Mohamed Amin (Hrsg.) / Norman, Helmi (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-429-67622-2
  • EAN: 9780429676222
  • Produktnummer: 30235015
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 242 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'907 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 38 schwarz-weiße Abbildungen, 15 schwarz-weiße Fotos, 23 schwarz-weiße Zeichnungen, 20 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Mohamed Ally is a Professor in the Centre for Distance Education and Researcher in the Technology Enhanced Knowledge Research Institute (TEKRI) at Athabasca University, Canada.Mohamed Amin Embi is a Professor at the Faculty of Education, Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) and Director of Center for Teaching and Learning Technologies at UKM. Helmi Norman is an Assistant Professor and Assistant Dean of Teaching and Citra at the Faculty of Education, Universiti Kebangsaan Malaysia.

27 weitere Werke von Mohamed (Hrsg.) Ally:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.