Successfully Doing Business/Marketing In Eastern Europe
Successfully Doing Business/Marketing in Eastern Europe is a unique collection of instructive and detailed essays that will help readers to understand and navigate the complexities of the business world and marketplace of Eastern Europe. The respected authors in this collection seamlessly blend sophisticated analysis and practical advice to enlighten the reader to the peculiarities of consumer behavior, industry policy, and the economic and social demographics in the region. These informative essays are further complemented by a number of in-depth case studies that demonstrate the difficulties and potentials for success faced by any business…
Mehr
CHF 47.05
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Garbarski, Lechoslaw (Hrsg.) / Kaynak, Erdener (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-135-69630-6
- EAN: 9781135696306
- Produktnummer: 14493089
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 244 S.
- Plattform: EPUB
- Masse: 3'294 KB
- Abbildungen: 21 schwarz-weiße Abbildungen, 8 schwarz-weiße Fotos, 13 schwarz-weiße Zeichnungen, 30 schwarz-weiße Tabellen
Über den Autor
102868432
4 weitere Werke von V H (Hrsg.) Kirpalani:
Bewertungen
Anmelden