Produktbild
Tricia M. (Hrsg.) Kress

Challenging Status Quo Retrenchment

New Directions in Critical Research (Hc)

Buch

This year (2012) marks ten years of No Child Left Behind and the U.S. federal government's officialdesignation of what qualifies as scientifically based research (SBR) in education. Combined, these twopolicies have resulted in a narrowing of education via standardization and high stakes testing (Au, 2007) aswell as the curtailment of forms of inquiry that are deemed legitimate for examining education (Wright,2006). While there has been much debate about the benefits and limitations of the NCLB legislation (e.g.,Au, 2010) and SBR (e.g., Eisenhart & Towne, 2003), critical researchers have held strong to their position:The reductionistic nar… Mehr

CHF 120.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Mallott, Curry (Hrsg.) / Porfilio, Brad (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-62396-050-6
  • EAN: 9781623960506
  • Produktnummer: 14082810
  • Verlag: Information Age Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 246 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.7 cm 539 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 539

Über den Autor


Tricia M. Kress ,The University of Massachusetts Boston , USA. Curry Stephenson Malott ,West Chester University, USA. Bradley Porfilio , Lewis University in Romeoville, IL, USA.

10 weitere Werke von Tricia M. (Hrsg.) Kress:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.