Decoding Modern Consumer Societies
Drawing on a wide range of studies of Europe, the United States, Asia, and Africa, the contributions gathered here consider how political history, business history, the history of science, cultural history, gender history, intellectual history, anthropology, and even environmental history can help us decode modern consumer societies.
CHF 88.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Spiekermann, U. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-137-01300-2
- EAN: 9781137013002
- Produktnummer: 20271870
- Verlag: Palgrave Macmillan
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 287 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 2'224 KB
- Auflage: 2012
- Abbildungen: 6 schwarz-weiße Abbildungen, Bibliographie
Über den Autor
HARTMUT BERGHOFF Director of the German Historical Institute. UWE SPIEKERMANN Deputy Director of the German Historical Institute.
5 weitere Werke von H. (Hrsg.) Berghoff:
Bewertungen
Anmelden