Produktbild
Suman (Hrsg.) Chandra

Cannabis sativa L. - Botany and Biotechnology

Buch

This book highlights current Cannabis research: its botany, authentication, biotechnology, in vitro propagation, chemistry, cannabinoids biosynthesis, metabolomics, genomics, biomass production, quality control, and pharmacology.Cannabis sativa L. (Family: Cannabaceae) is one of the oldest sources of fiber, food and medicine.  This plant has been of interest to researchers, general public and media not only due to its medicinal properties but also the controversy surrounding its illicit use. Cannabis has a long history of medicinal use in the Middle East and Asia, being first introduced as a medicine in Western Europe in the early 19th centur… Mehr

CHF 264.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Elsohly, Mahmoud A. (Hrsg.) / Lata, Hemant (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-54563-9
  • EAN: 9783319545639
  • Produktnummer: 22277287
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 492 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.1 cm x D3.5 cm 900 g
  • Auflage: 1st ed. 2017
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 900

Über den Autor


Suman Chandra, Ph.D.Senior Research Scientist National Center for Natural Products Research Research School of Pharmaceutical Sciences School of Pharmacy The University of Mississippi, USAHemant Lata, Ph.D. Senior Research Scientist National Center for Natural Products Research Research School of Pharmaceutical Sciences School of Pharmacy The University of Mississippi, USAMahmoud A. ElSohly, Ph.D. Research Professor National Center for Natural Products Research Research School of Pharmaceutical Sciences School of Pharmacy The University of Mississippi, USA & ElSohly Laboratories Inc. Oxford, Mississippi, USA 

7 weitere Werke von Suman (Hrsg.) Chandra:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.