Produktbild
Robert L. (Hrsg.) King

Proceedings of the 1991 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference

Buch

?This volume includes the full proceedings from the 1991 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Fort Lauderdale, Florida. The research and presentations offered in this volume cover many aspects of marketing science including marketing strategy, consumer behavior, international marketing, services marketing, marketing education, among others. Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy off… Mehr

CHF 179.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-319-36920-4
  • EAN: 9783319369204
  • Produktnummer: 21724231
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 408 S.
  • Masse: H27.9 cm x B21.0 cm x D2.1 cm 990 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2015
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 990

8 weitere Werke von Robert L. (Hrsg.) King:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.