Produktbild
Peter A. (Hrsg.) Bruck

Multimedia and E-Content Trends

Implications for Academia

Buch

The rapidly changing IT market challenges universities, particularly with regard to their teaching methods. It is essential that teaching models keep pace with the fast developing IT industries in order to meet the requirements of the companies involved. The papers of the present volume are a selection from the following panels of the 2007 Academic Network Conference in Graz:? Augmented Realities and Smart Interfaces? Mobile Location Based Applications? The Mobile Content Paradigm? Current Mega Trends for E-Content Development? Teaching ModelsThe authors reflect the preoccupation of academia with the latest trends in e-content and communicati… Mehr

CHF 80.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-8348-0754-0
  • EAN: 9783834807540
  • Produktnummer: 4173301
  • Verlag: Vieweg + Teubner
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 195 S.
  • Masse: H24.0 cm x B17.0 cm
  • Abbildungen: s/w. Tabellen

Über den Autor


Professor Dr. Peter A. Bruck is the General Manager and Chief Researcher of the Research Studios Austria.

4 weitere Werke von Peter A. (Hrsg.) Bruck:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.