Produktbild
Margo E. Anderson

Profiles in Small Business

A Competitive Strategy Approach

Ebook (PDF Format)

A new analytical approach to small firms' cases, which * Uses rich primary source data on modern small businesses * Combines business strategy and industrial organization * Presents detailed Profiles on diverse small businesses * Shows how successful small businesses achieve competitive advantage * Considers both extended rivalry and financial structure * Shows how to ground' small business theory in reality Profiles in Small Businesses has a companion volume Small Business Enterprise by Gavin Reid (also published by Routledge, Hb: 0-415-05681-0: A45.00) which contains a full analysis (ranging from econometrics to the ethics of competition) o… Mehr

CHF 49.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Jacobsen, Lowell R. / Reid, Gavin
  • ISBN: 978-1-134-96149-8
  • EAN: 9781134961498
  • Produktnummer: 18422487
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 226 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'407 KB

2 weitere Werke von Margo E. Anderson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.