Michael Schudson
The Power of News
Buch
Schudson holds that news is a form of culture, complete with its own literary and social conventions. A penetrating look into this culture, this book offers a compelling view of the news media's emergence as a central institution of modern society, a key repository of common knowledge and cultural authority.
CHF 51.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-674-69587-0
- EAN: 9780674695870
- Produktnummer: 1833115
- Verlag: Harvard University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1996
- Seitenangabe: 288 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.4 cm x D1.8 cm 390 g
- Abbildungen: none
- Gewicht: 390
- Sonstiges: Undergraduate
Über den Autor
Michael Schudson is Professor of Communication and Sociology at the University of California, San Diego. He is the author of several books, including Advertising: The Uneasy Persuasion and Watergate in American Memory.
25 weitere Werke von Michael Schudson:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.