The Social Psychology of Music
This book provides a ground-breaking, comprehensive account of the social contexts in which people create, perform, perceive, understand, and react to music. It represents the first attempt to define the field since Farnsworth's book of the same title published in 1969. The topics include: personality; gender; listening situations; non-Western cultures; musical skill; performance; music therapy; consumer behaviour; and music education.
CHF 118.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Hargreaves, David J. (Hrsg.) / North, Adrian (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-19-852383-3
- EAN: 9780198523833
- Produktnummer: 22401535
- Verlag: OUP Oxford
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1997
- Seitenangabe: 336 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.8 cm 512 g
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 512
Bewertungen
Anmelden