Produktbild
North Hargreaves

The Social Psychology of Music

Buch

This book provides a ground-breaking, comprehensive account of the social contexts in which people create, perform, perceive, understand, and react to music. It represents the first attempt to define the field since Farnsworth's book of the same title published in 1969. The topics include: personality; gender; listening situations; non-Western cultures; musical skill; performance; music therapy; consumer behaviour; and music education.

CHF 118.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hargreaves, David J. (Hrsg.) / North, Adrian (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-19-852383-3
  • EAN: 9780198523833
  • Produktnummer: 22401535
  • Verlag: OUP Oxford
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1997
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.8 cm 512 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 512

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.