Produktbild
Michael H. Morris

Business-To-Business Marketing: A Strategic Approach

Buch

Thoroughly updated throughout, this much-anticipated new edition provides students with a comprehensive, state-of-the-art view of industrial marketing. With a focus on strategic thinking and acting, the authors examine the distinct challenges of the business-to-business marketplace. These include faster product and service development, shortened product life cycles, new processes for selling, distribution, and customer service, increase in entrepreneurial firms, and the need to create and sustain long-term customer relationships. Separate chapters are devoted to buying decisions, market research and analysis, and purchasing practices, includi… Mehr

CHF 257.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Pitt, Leyland F. / Honeycutt, Earl Dwight Jr.
  • ISBN: 978-0-8039-5964-4
  • EAN: 9780803959644
  • Produktnummer: 1447886
  • Verlag: Sage Pubn
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2001
  • Seitenangabe: 560 S.
  • Masse: H25.0 cm x B19.3 cm x D3.5 cm 1'129 g
  • Auflage: 3. A.
  • Gewicht: 1129

13 weitere Werke von Michael H. Morris:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.