Produktbild
Susie (Hrsg.) Miles

Responding to Diversity in Schools

An Inquiry-Based Approach

Ebook (PDF Format)

Responding to Diversity in Schools provides guidance for education practitioners on how to use an inquiry-based approach in responding to learner diversity. It supports readers in addressing an agenda for change, considering questions such as:Who are the learners who are missing out? What evidence do we need in order to understand the barriers faced by these learners? How can we analyse this evidence in order to find effective ways of moving forward? How do we involve others in this process? Responding to Diversity in Schools sets out to encourage innovation in schools, challenge existing assumptions and practices, and promote critical reflec… Mehr

CHF 49.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Ainscow, Mel (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-136-91259-7
  • EAN: 9781136912597
  • Produktnummer: 19565534
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 208 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'810 KB
  • Abbildungen: 9 schwarz-weiße Abbildungen, 17 schwarz-weiße Fotos, 1 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Susie Miles is Programme Director of the M.Ed degree in Inclusive Education at the University of Manchester, UK.Mel Ainscow is Professor of Education and Co-director of the Centre for Equity in Education at the University of Manchester, UK.

7 weitere Werke von Susie (Hrsg.) Miles:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.