Produktbild
Girish K. Nair

FDI in India's Multi Brand Retail Sector: How to Get Ready for the Big Play

Buch

Scientific Essay from the year 2011 in the subject Business economics - Trade and Distribution, , language: English, abstract: ABSTRACTWith US President's visit, Planning Commission has given green signal to FDI in multi brand retailing. Only 51 per cent FDI in single-brand retail is permitted in India. Multi brand retailers were only allowed to operate wholesale outlets. The paper will cover how FDI in retail sector can be introduced, benefits of allowing FDI, how to have control over the global players, and how local retailers can survive in spite of the big players. The retail industry in India is of late often being hailed as one of the… Mehr

CHF 21.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Nair, Harish K.
  • ISBN: 978-3-656-08167-8
  • EAN: 9783656081678
  • Produktnummer: 12287553
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 24 S.
  • Masse: H21.1 cm x B14.6 cm x D0.7 cm 53 g
  • Auflage: 2. Auflage
  • Abbildungen: PB
  • Gewicht: 53

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.